کارباما سرویس

شارژ گاز یخچال در کرج

برای شارژ گاز یخچال در کرج کافی است با کارباما سرویس تماس بگیرید .

یخچال ها از گازهای مخصوصی برای ایجاد سرمایش یخچال استفاده می کنند. این گازها در فرآیند انبساط و فرار سرمای زیادی تولید کرده و سپس گرما می گیرند. برخی از معروف ترین گازهای مورد استفاده در یخچال R600a و R134a هستند. این گازها در کپسول های مخصوصی قرار دارند که نوع آن مشخص شده است. گازهای R600  و R600a (ایزوبوتن) برای نصب یخچال یا فریزر استفاده می شود. در واقع از R600a در یخچال های خانگی استفاده می شود. گاز R600a را نمی توان در یخچال یا ماشین های دیگر استفاده کرد. موتور یا کمپرسور باید از گاز R600a پشتیبانی کند.

 یکی از رایج ترین گازهای مورد استفاده در یخچال گاز R134a است. این گاز به طور گسترده در یخچال های خانگی و موتورهای عمومی استفاده می شود، که در شارژ گاز یخچال در کرج با مناسب ترین قیمت وجود دارد. یکی از دلایل تمام شدن گاز یخچال وجود نشتی در دستگاه است که در لوله گاز یخچال و کندانسور و حتی داخل یخچال رخ می دهد.هنگام تمیز کردن کندانسور یخچال مراقب باشید زیرا گاز از لوله های کندانسور عبور می کند و آسیب به این لوله ها باعث نشت گاز می شود. برای تعمیر یخچال در کرج با کارباما سرویس تماس بگیرید.

شارژ گاز یخچال در کرج

شارژ گاز یخچال در کرج: بسیاری از تحقیقات تعمیرکاران یخچال خانگی نشان میدهد که کاربر از جسم تیز برای تمیز کردن یخچال استفاده می کند. همچنین باعث می شود یخ زدگی آب شود و سوراخ ایجاد شود. در نهایت گاز یخچال خالی می شود. برای خارج کردن یخ از یخچال به هیچ وجه یخ و برف را جدا نکنید تا مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود.

تشخیص نشتی مهمترین کاری است که تعمیرکار در محل باید قبل از پرکردن گاز یخچال و فریزر و ساید بای ساید انجام دهد. تمام شدن گاز باعث از بین رفتن سرمایش در یخچال می شود. بنابراین برای جبران سرمایش از دست رفته، دستگاه بیشتر کار می کند و به موتور یا کمپرسور دستگاه فشار وارد می کند و موتور به طور مداوم کار می کند.

شارژ گاز یخچال در کرج
شارژ گاز یخچال در کرج

 شارژ گاز یخچال در کرج این کمک را به شما میکند که اگر دچار مشکی در شارژ یخچال داشتید از تعمیرکاران متخصص در کرج کمک بگیرید. توجه داشته باشید. بعد از شارژ گاز یخچال فریزر برای جبران سرمای از دست رفته یخچال فریزر به طور مداوم 10 تا 14 ساعت کار می کند طبیعی است. اما اگر بیشتر از این زمان باشد باید چک شود. این امکان وجود دارد که شارژ گاز یخچال بزرگتر باشد یخچال مناسب نیست. اگر لوله های یخچال بعد از شارژ گاز یخچال یخ بزنند ممکن است یخچال با گاز مبرد شارژ شده باشد.

شارژ گاز یخچال در منزل

یکی از وسایل برقی آشپزخانه که وجود آن بسیار مهم است، یخچال است. در این مقاله با نحوه پر کردن مجدد شارژ گاز یخچال در کرج و بررسی میزان صحیح گاز یخچال آشنا می شویم. یکی از مواردی که نقش مهمی در خنک نگه داشتن یخچال دارد گاز مبرد است. گاز مبرد یک گاز شیمیایی با تبخیر کم است که برای خنک کردن فضای داخلی یخچال تزریق می شود.

یخچال های قدیمی از گاز آمونیاک به عنوان مبرد استفاده می کردند که گازی سمی است و پتانسیل انفجار بالایی دارد. فریون برندی است که به عنوان مبرد یا خنک کننده یخچال استفاده می شود. این گاز بی رنگ و بی بو است اما نشت آن باعث ایجاد بوی نامطبوع می شود. مبرد به چرخه خود ادامه می دهد و در آن همچنان به تبخیر و متراکم شدن مجدد ادامه می دهد. مایع خنک کننده در لوله اگزوز مقداری از گرمای هوای اطراف را جذب می کند.

شارژ گاز یخچال در کرج نقش مهمی در فرآیند خنک سازی هوای داخل یخچال دارد، بنابراین حتی مقدار کمی از آن می تواند دمای یخچال را افزایش دهد. نشانه های مختلف نشان می دهد که گاز یخچال کم است و نیاز به شارژ مجدد دارد. یکی از نشانه های پایین بودن سطح گاز مبرد این است که موتور یا کمپرسور همچنان کار می کند.

یک پاسخ

  1. سلام هزینه پر کردن گاز یخچال از 800 تا 1/800 هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *