کارباما سرویس

تعمیر یخچال در عظیمیه | 3 ماه گارانتی | 20 درصد تخفیف

برای درخواست تعمیرکار یخچال ، کافی است با کارباما سرویس مرکز تعمیر یخچال در عظیمیه تماس بگیرید . کارباما سرویس 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل ، در حال خدمت رسانی در عظیمیه و سایر مناطق کرج می باشد .
یخچال ها به عنوان یک وسیله بسیار حیاتی در خانه ها، رستوران ها، هتل ها و سایر صنایع مرتبط با غذا و نوشیدنی استفاده می شوند.با وجود ویژگی ها و کاربرد های فراوانی که در یخچال دارد، گاهی اوقات ممکن است دچار مشکل یا خرابی شود و به تعمیر نیاز پیدا کند. برخی از این مشکلات شامل عدم سرد شدن، ناپایداری دما، صدای بلند، خرابی در کمپرسور و غیره می شود. در چنین مواقعی است که نیاز است یخچال شما تعمیر یخچال در عظیمیه مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرد.

مرکز تعمیر یخچال در عظیمیه  فوری در محل با تخفیف ویژه

کارباما سرویس با همکاری تکنسین های مجرب و متخصص قادر می باشد تمامی مشکلات یخچال شما را در کوتاه تری زمان ممکن برطرف کند.
برای تعمیر فریزر، ساید بای ساید ، آبسردکن و یخچال در عظیمیه کرج ، با کارباما سرویس تماس بگیرید. 

تعمیرکار یخچال در منزل شارژ گاز یخچال
تعمیر کمپرسور یخچال و فریزر تعویض لاستیک دور درب یخچال
تعویض فیلتر آب یخچال و ساید تعمیر برد یخچال 
تعویض ترموستات ، رله و اورلود یخچال تنظیم درب یخچال
تعویض سنسور دیفراست  

تعمیرات تخصصی یخچال – فریزر و ساید بای ساید در عظیمیه

تعمیرگاه مجهز کارباما سرویس مرکز تعمیر یخچال در عظیمیه ، تمام برندهای یخچال ایرانی و خارجی در کمترین زمان ، عیب یابی و تعمیر می کند : 

ال جی ، بوش ، سامسونگ ، امرسان ، اسنوا  ، ایستکول ، دیپوینت ، دوو ، جی پلاس ، ایکس ویژن ،تی سی ال ، پارس ، پاکشوما ،  سینجر ، کلور ،  سام ، کندی ، هاردستون ، مایدیا ، بکو ، زیرووات ، یورو استار ، هیوندای ، وایت هاوس ، ویرپول ، کنوود ، برفاب ، آرچلیک ، هایر ، الکترواستیل ، هیمالیا ، سوزوکی ، پلادیوم ، بنس ، بست ، بهی ، هایسنس ، مابه ، جنرال پارس ، وست پوینت ، فیلور ، لایف ، یخساران ، پلار ، تکنوهاوس ، اکسنت ، آر تی سی ، آزمایش و…

برخی از خرابی ها و مشکلات رایج یخچال ها

برخی از مشکلات و خرابی های رایج یخچال عبارتند از:

1. خرابی کمپرسور

این خرابی می تواند باعث عدم سرد شدن یخچال شود. در چنین حالتی باید کمپرسور را تعویض کرده تا یخچال بتواند به درستی به فعالیت خود ادامه دهد.

2. عدم سرد شدن یخچال

دلایل مختلفی می تواند برای عدم سرد شدن یخچال وجود داشته باشد، از جمله خرابی کمپرسور، سیستم تنظیم دما، فن سردکننده، خطوط لوله یا صفحه یخساز.

تعمیر یخچال در عظیمیه
تعمیر یخچال در عظیمیه

3. خرابی موتور فن خنک کننده

این خرابی می تواند باعث افزایش دمای داخل یخچال شود. در این صورت موتور فن باید با یک واحد جدید جایگزین شود.

4. ایجاد یخ

اگر یخ بر روی دیواره ‌های داخلی یخچال تشکیل می‌شود، ممکن است به دلیل خرابی فن سرد کننده، صفحه یخساز یا درب یخچال باشد.

5. بوی نامطبوع

اگر یخچال شما بوی نامطبوعی دارد، ممکن است به دلیل خرابی فیلتر هوای یخچال یا لوله ‌های آب آن باشد.

6. خرابی صفحه نمایش

در بعضی از یخچال‌ های هوشمند، صفحه نمایش ممکن است خراب شود و باعث نقص در عملکرد یخچال شود.

7. خرابی لوله ها

این خرابی می تواند باعث نشتی آب از داخل یخچال و یا ایجاد لکه های آب بر روی کف یخچال شود. در این صورت، باید لوله های خراب تعمیر و در صورت نیاز تعویض شوند.

چگونه از خراب شدن یخچال جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از خراب شدن یخچال، می‌ توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. نگهداری دوره ای

برای جلوگیری از خرابی یخچال، بهتر است به‌صورت دوره ‌ای آن را بررسی و تمیز کنید. برای این کار می‌ توانید از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده کرده و بعد از تمیز کردن، یخچال را خشک کنید.

2. بررسی و تعویض فیلتر هوا

فیلتر هوای یخچال به‌ طور مرتب باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود تا هوای داخلی یخچال تمیز باشد و بوی نامطبوعی از آن خارج شود.

3. رعایت دمای مناسب

برای جلوگیری از خرابی یخچال، بهتر است دمای مناسب را در آن تنظیم کنید. این دما باید بین ۲- تا ۵ درجه سانتی‌گراد برای یخچال و بین -۱۸ تا -۱۵ درجه سانتی‌گراد برای فریزر باشد.

4. عدم بارگذاری بیش از حد

برای جلوگیری از خرابی یخچال، بهتر است آن را بیش از حد بارگذاری نکنید. این کار ممکن است باعث کاهش عمر مفید و عملکرد یخچال شود.

5. شستشوی منظم بطری ها و ظروف

برای جلوگیری از بوی نامطبوع و رشد باکتری در یخچال، بهتر است بطری ‌ها و ظروف را به‌ صورت منظم شستشو داده و خشک کنید.

6. تعمیر به موقع

اگر مشکلی در یخچال وجود دارد، بهتر است به ‌سرعت با مرکز تعمیر یخچال در عظیمیه تماس حاصل کنید تا از ایجاد خرابی‌ های بزرگتر و پر هزینه تر جلوگیری شود.

علاوه بر موارد فوق، برای جلوگیری از خرابی یخچال، بهتر است از برند های معتبر و با کیفیت خرید کنید و در مورد نحوه استفاده و نگهداری یخچال، به راهنمایی ها تولیدکننده توجه داشته باشید.

کارباما سرویس، مرکز تعمیر یخچال در عظیمیه

تکنسین ها و مشاوران مرکز تعمیر یخچال در عظیمیه به طور 24 ساعته و و در هفت روز هفته مشغول به کار و آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

از این رو شما می توانید در هر زمانی که یخچالتان با مشکلی مواجه شد جهت برطرف کردن آن از تکنسین های مرکز کمک گرفته و یا خودتان با راهنمایی های مشاوران مشکل را برطرف کنید.

 

برای درخواست تعمیر یخچال در عظیمیه ، همین حالا با کارباما سرویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *